Uživatelské jméno
Heslo
Pamatuj si mě

Recenze Filmů

Jak svět zachránila kniha

Přidáno: 18. června 2010 000 10:59 uživatelem admin v sekci: Akční Dobrodružný
Novodobý příběh, v hlavní roli - Bible. Film by nám měl vyjít podle vzorce Apokalypsa + Šílený Max. Režiséři se snažili o co nejlepší efekty, ale ten se ve filmu nebyl moc "vidět", neboť celý film je o nezastavitelném poutníkovi, který pomocí mačety a s neviditelným osobním štítem se vydá na vlastní cestu. Věřte nebo ne, ale když ozónová vrstva se sníží na minimum, sem tam se dokonce objeví trhlina, takže pohledem směrem nahoru byste oslepli, lidé netouží po ničem jiném než po Bibli. Ve zpustošené zemi jsou všude divoci, kteří by vás zabili pro pár ponožek. Zde se objeví náš hrdina, Denzel Washington nebo-li Eli, který je zarostlý od hlavy až k patě. Má pouze jediný cíl, dopravit vzácnou knihu se znakem "plus" na Západ.

Číst »
Komentáře (0) »

Hledají se blesky, zn. spěchá

Přidáno: 12. března 2010 000 19:09 uživatelem admin v sekci: Dobrodružný Fantasy Rodinný

Kdesi v Americe žije Percy Jackson normální nudný život. Matka je doma a nevlastní otec je takový klasický pobuda. V ničem nevynikal a ještě je k tomu disgrafik. Jediné, co ho bavilo bylo potápění. Příběh je velmí podobný Harrymu Potterovi. Také mu někdo tajně pomáhá - Kentaur a Kozlík. Dozví se o sobě, že je synem Poseidona až po tom, co na něho zaútočí harpyje, která se vydala za jeho učitelku. Zeus odněkud slyšel, že jeho blesky ukradl právě Percy a posílá různá monstra, aby je získal zpátky. O blesky má zájem i Hádes.

Percy utíká do tábora pro polobohy, kde má získat základní bojový výcvik a naučit se různé triky zděděné od otce, aby mohl dostat svoji matku zpátky z podsvětí, kde ji drží jako rukojmí Hádes. Percy sice o blesku nikdy neslyšel, ale snaží se přesvědčit Hádese o tom, že je opravdu v tom nevinně a doufá, že ji propustí. V cestě do pekla narazí na velmi dobře graficky upravenou Medúzu Uma Thurmanovou.

Číst »
Komentáře (0) »

Zelený nebo bílý mimozemšťan?

Přidáno: 28. února 2010 000 18:55 uživatelem admin v sekci: Animovaný Komedie
Svět je plných rostlin, zvířat, lidí a věcí .. a zelených mužíčků. Mladý astronaut Chuck přistane na údajně neobydlené planetě, vyjde ven ve skafandru a bzíííkkk, na něco šlápnul. Podívá se okolo a zjistí, že přistál uprostřed mimozemské zahrady. Strachy běží zpátky do "kosmické lodě", ale v cestě mu brání zelený predátor. Naštěstí tato planeta je dýchatelná a obyvatelé této planety jsou mírumilovní tvorové a mluví .. anglicky.

Ve filmu se objeví různé hlášky z jiných filmů jako je např. E.T mimozemšťan, Star Wars a nebo Mars útočí. Obyvatelé městečka jsou neškodní a dokonce Chuckovi i pomůžou i když z něho mají strach a představujou si ho jako obludu, která žere mozky lidí. Příběh nabere na obratu, když po Chuckovi půjde celá armáda a jediný kdo stojí po Chuckově boku je mladý mimozemšťan Lem a jeho kamarádi. Pak se také objeví "psí" sonda Rover, který má jediný úkol - ochránit astronauta.

Číst »